Sabtu, 12 Julai 2014

Alas Almari/Meja

Banyak kain lebih, maka terfikirlah nak buat alas untuk almari.Kalau dapat buat yang ringkas tapi menarik, seronoknya.Sangat berkenan dengan alas meja yang bersulam tu.Nak buat sendiri, manalah mampu kerana sangat tak pandai.Kalau dapat buat yang tampal-tampal tu pun cantik juga.Angan-angan memang banyak, jahit langsirpun tak siap-siap lagi.






Nota kaki:kalau tak dapat jahit, terpaksalah guna alas kerusi yang dah banyak dibeli tu...

2 ulasan:

  1. cantik2 kan..sekarang ni dah mcm2 pilihan yg ada

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...kalau kreatif memang jimat belanja

      Padam