Khamis, 18 September 2014

Almari Dapur

Salam hari Khamis..Sudah Khamis,cepatnya masa berlalu.Cuti-cuti ni saya suka berblog.Makin banyak bilangan catatan,makin seronok.Gara-gara suka membuat koleksi,begitulah teruja sangat apabila bilangan bertambah..
Catatan tentang dapur memang orang suka.Saya juga suka mencari cerita tentang dapur di blog-blog untuk melihat cara bloger lain mengurus dapur mereka.Pengurusan yang bijak di dapur membolehkan kita melakukan rutin harian dengan mudah dan terurus kerana zaman sudah berubah.Tuntutan harian sangat banyak,maka pengurusan masa dan mata sangat penting.Jika tidak,kita akan 'stress' yang akan memudaratkan kesihatan.
Sebenarnya saya nak kongsikan susun atur almari dapur.Tidak semua orang mampu memiliki kabinet dapur.Ada juga berpendapat,kabinet dapur tak penting.Guna rak pun boleh asalkan boleh simpan barang.Terpulanglah pada kemampuan dan pendapat masing-masing.Gambar-gambar ni memnag saya ambil dalam internet sebab mana lagi nak cari.Disebabkan blog saya ni memang tak jana duit,(tak berkat rasanya jika banyak salin yang orang lain,maka saya seronok berkongsi cerita macam ni)gambar-gambar  ni memang tak  memberi keuntungan kepada saya,sebab tu tak rasa bersalah bila saya salin gambar daripada blog orang lain.Moga anda yang empunya gambar ni juga dapat pahala apabila orang mengambil idea anda.Itulah niat saya...
Moga dapat inspirasi daripada susun aturnya.

















4 ulasan:

  1. salam perkenalan...sama-sama berkongsi idea..

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam perkenalan...terima kasih sudi singgah dini...

      Padam
  2. salam perkenalan. sudi2 lah singgah ke blog saya cilikeringmerah.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam perkenalan juga...dah jengah tapi tak boleh nak ikuti sbb tak pandai guna versi tu

      Padam