Khamis, 9 September 2010

Ramadhan Kali Ini



Ramadhan hampir berlalu namun ibadah tidak juga seberapa seperti tahun-tahun lepas.Cuma,menu berbuka dan bersahur dapat dikurangkan waima dapat juga mengelakkan pembaziran yang ketara.Moga-moga tahun depan akan berjumpa lagi dengan ramadhan untuk menjalani ibadah puasa dengan baik.Dalam kesibukan mengemas rumah,sempat pula saya merakam aksi Adib yang selalu dengan aktivitinya.Setelah bosan beraksi dengan senapangnya,tiba-tiba dapat akal untuk memakaikan seluar kepada patungnya.Walaupun tanpa kata tetapi kelakuannya membolehkan saya memahami maksudnya.Almari saya selongkarkan untuk mencari bajunya masa bayi bagi disesuaikan dengan patung Hulknya.
gambar Adib yang baring bersama patungnya tak sempat dirakam kerana bila ditegur sahaja dia jadi malu-malu.Aksi abangnya pula yang dirakam.Saya tolong pakaikan baju ni..sempat juga saya buat kerja macam ni.
pagi-pagi lagi dah menghadap cd.lagak orang kayalah pula.pegang senapang kerana meniru aksi cerita dalam cd.selalu saja meniru aksi cerita yang ditonton..bosan menonton cd,cari pula kerja lain(pakaikan baju untuk Hulknya)