Sabtu, 19 April 2014

Memakai Selendang

Saja nak kongsikan cara pakai selendang ni apabila ramai cikgu di sekolah mula menggayakan selendang.Model-model ni hanya hasil rujukan di Google.Nampak cantik tapi pastikan memakai tudung di bahagian dalamnya supaya rambut tak terjajak keluar melalui selendang.Lebih bagus,carilah tudung bahagian dalam seperti di gambar 2.Maklum sajalah selendang ni biasanya jarang saja.

Nota kaki:tak pernah cuba.mungkinkah akan mencuba hari raya nanti?sebenarnya saya sangat bersyukur kerana tak gemar sangat bergaya..

2 ulasan:

  1. Tak mampu lagi nak berselendang sebab kekangan masa.
    Kalau tak pandai kena amik masa jugak nak belit-belit tu.
    Tambahan pulak kerja tempat cina, waktu sembahyang pun kena sembahyang dan bersiap pakai tudung cepat.

    InsyaAllah, raya boleh try.. ubah penampilan gitu..hehehe.. biasanya pakai bawal je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak macam mudah saja...saya lagilah tak sempat sebab lepas subuh saja mesti keluar untuk elakkan jalan sesak...jalan2 hujung minggu mungkin boleh cuba.tapi selalunya hujung minggu pun saya di rumah saja...

      Padam