Ahad, 27 April 2014

Pelekat Bingkai Gambar 3D

Jumpa pelekat gambar ni masa ke Mr Diy.Cantik juga.










Nota kaki:anak selalu bersungut,rumah kita macam muzium dah.ummilah beli barang banyak sangat.dalam hati,ini baru deko manis2 saja(sikit-sikit saja).belum lagi yang sarat tu...

3 ulasan:

  1. hihi..anak belum menghayati sepenuhnya dekorasi umminya, takpe.. Tapi saya pun geram kalau tengok barang cantik2 utk hiasan, kadang sampai suami tanya, ni nak letak kat mana..haha. mungkin sarat saya deco. :p

    BalasPadam
  2. Ha3...anak yang sulung ni pun suka juga deko2 tapi memang suka bercakap...ada saja idea yang dikatakan,..
    Setiap ruang ada saja hiasan,itu yang nampak banyak agaknya..suami pun ada juga bersuara sekarang, tapi saya buat tak tahu je selagi tak puas hati

    BalasPadam
  3. terbalik dgn saye..xgheti mendeko..suami pulak pandai huhu

    tapi adanya blog mcm ni menaikkan smgt saye nak mendeko..;)

    salam kenal eta~

    http://cenetos.blogspot.com

    BalasPadam