Isnin, 17 Disember 2012

Ruang Tamu

Pada mulanya  ruang tamu seperti ini.

Dinding berwarna hijau sebenarnya, namun tidak kelihatan warna hijaunya.Warna hijau tu warna yang asal tetapi agak sukar untuk mencari warna itu.Apabila tv berada bersama dengan sofa di ruang tamu,maka tempat itulah menjadi tempat lepak dan bermain untuk Ammar dan Adib.Apabila ada orang datang,kelam kabut nak mengemas.....susah juga begini...
pandangan dari atas...

Sudah berubah wajah dengan menempatkan tv di bahagian tengah ruang.Ruang tamu ni dah kurang dikerjakan dua beradik tu.
suasana yang paling cantik masa ni


ok saja nampak dari ruang makan

Sekarang sudah begini.Rasa susahnya nak serikan ruang macam ni...
mata agak terkejut dengan warna birunya..


6 ulasan:

  1. Wow, birunya.
    cat jenama apa ni?
    sangat berbeza dengan yang sebelumnya, hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Blue bay ICI dulux...biru tu macam warna balai polis ...kononnya tahun ni nak tampal kertas dinding tapi tak terbuat pula...

      Padam
  2. salam.. nak tanya.. almari tu selamat tak dengan keadaan kedudukan macm tu ? atau ada di tampal / rebet kat dinding.. mana tau kut terbalik ke ? sebab kat umah saya pun bercadang nak buat cam tu jugak, tapi macam bimbang jer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa, salam...almari tu berat, dah hampir 5 thn letak macam tu je.alhamdulilliah tak terbalik pun walaupun tak dilekatkn kat dinding

      Padam
  3. perabot2 nampak eksklusif dan mahal..macam istana pun ada...:)

    p/s terkejut jgk dgn warna biru tu...;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oklah tu nampak mahal,padahal perabot murah saja tu....entah kategori keberapalah tu...tak berapa nak pandai membeli tapi nak beli juga

      Padam