Selasa, 2 Ogos 2016

Barang Penghabisan Stok

Set teko ni sudah habis stok,yang tinggal hanyalah set yang dipamerkanJenuh si juru kedai mencari set teko ni kerana semua yang dipamerkan sudah rosak.Ada dua set yang dipamerkan,set inilah yang paling elok walaupun agak sompet di bahagian penutupnya.Yang satu memang rosak yang agak ketara pada bahagian penutupnya.Antara nak atau tidak,lama-lama terambil juga kerana bahagian tu tak ketara sangat.

Pinggan ni pun yang terakhir untuk 6 biji.Pada mulanya hanya 5 sahaja,memang dah ambil 3 biji yang bulat.Walaupun tak sama dengan bahagian satu lagi tapi reda sajalah.Tiba-tiba mata terpandang satu biji pinggan yang dipamerkan,Alhamdulillah...
cukup juga 6 biji.Maka,samalah kedua-dua bahagian.

Pinggan bertingkat ni memang ambil di rak pamer.Ini satu-satunya yang ada dari jenis ni.Kole tu pun sama.Tak nampak pun kole seperti ni dalam kotak.Yang namoak hanya ni sahaja.

1 ulasan:

  1. wahhh... cantik corak pinggan dan set minuman tu...
    x mengapa... asal cantik dan masih ok boleh jer kan stok last pun...haha

    BalasPadam