Ahad, 26 Januari 2014

Cara simpan Telur

Salam hujung minggu.Menarik juga apabila nampak banyak cara untuk simpan telur.Saya hanya ambil daripada GOOGLE dan FB untuk dikongsikan di sini.Saya tidak mendapat apa-apa keuntungan pun atas perkongsian ini.Jadi,jangan marah jika salah satu daripada gambar ni kepunyaan anda.
Cara saya simpan telur macam biasa saja:letak dalam peti ais bersekali dengan bekas telurnya supaya si kecil Akmal tak main-main dengan telur tersebut.Tapi,sekali-sekala terlepas juga ke tangannya..







@@Nota Kaki:Pernah anak-anak tanam dua biji telur(ibarat telur dinasur yang baru bertelur kerana terbawa-bawa dengan cerita Jurassic Park) semasa balik beraya di kampung.

1 ulasan:

  1. saya paling suka yg mcm rak tu..senang nak ambil & nak tengok

    BalasPadam