Sabtu, 12 September 2015

Jam di Dapur

Tahun lepas,dah ada cerita mengenai jam sudu di fb tapi saya buat tak tahu saja kerana tiada warna hijau.Tahun ni,ada lagi cerita ni timbul.Ramai pula tu yang sedang mencarinya.Makanya,saya pun terjebak juga.Risik-risik dengan rakan,jam ni ada dijual di Hinode Shop.Kalau dulu kedai ni barang-barangnya hanya RM 5 tapi sekarang dah RM 6.Kedai paling dekat ialah di Tesco Setia Alam.Selepas waktu sekolah semalam,saya ke sana walaupun berjerebu tebal.Alhamdulillah,jam yang dicari ada..

RM 15.90.32x12 cm jam ni.Besar sikit tapi jamnya tetap kecil.

RM 12.90 saja.25x12cm saja ukuran jam ni.agak kecil sebenarnya.





2 ulasan:

  1. Sesuai letak kat dapur kan jam sudu tu...saya pun tengah mencari jam dinding.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sesuai...kalau jamnya dah rosak,boleh tampal apa2 saja gambar di cerminnya...jadi hiasan semata2.masih tak rugi beli memandangkn jam macam ni jangka hayatnya tak boleh nak diramalkn...harap entri ni membantu srsiapa yang masih mencari-cari

      Padam