Khamis, 12 Disember 2013

Jalan-jalan di Setia City Mall

Hari ni dah sampai ke Setia City Mall.Berpandukan peta daripada en Google,perjalanan pergi berjalan lancar.Nampak saja perkataan Parkson tu dari jauh,saya yakin jalan yang dilalui tapi terpaksa tawaf juga sekali kawasan tersebut kerana nak mencari parkir yang selesa untuk meletakkan kereta.
Bab-bab parkir kereta ni saya kurang arif,jadi kenalah cari parkir senang dimasuki.Parkir ada dua,parkir di kawasan lapang dan dikenakan RM 2 dan parkir dalam bangunan.Parkir dalam bangunan, tak pasti pula cajnya.
Bila masuk saja bangunan tu,mata mesti melilau mencari kedai yang hendak disinggah tetapi sayangnya kedai yang ada tidak menepati kehendak saya.Tak sempatpun nak masuk dan menjengah ke Parkson kerana Adib dah buat hal.Meragam kerana tak belikan lego yang berharga ratusan ringgit.Nak dibelikan yang murah,dia tak mahu.Akhirnya tak dapat apa-apa.Dalam satu jam saja meronda-ronda,saya balik dengan hanya beli coklat untuk mereka berdua.Lain kali boleh datang lagi kerana jalan masuk dan balik hanya sama saja dan sejalan juga untuk ke Tesco.
Jam baru pukul 11 pagi,saya singgah pula ke Tesco kerana nak mencari kertas dinding.Kertas dinding batu-bata masih tak cukup sedikit lagi.



tempat kanak-kanak buat kraf di sini..gambar dari jauh




berkenan dengan rak putih/hijau ni tapi tiada harga


Nota kaki:tempat paling dekat untuk menonton wayang.

2 ulasan:

  1. kalau masuk anak saya..sure nagis bila ajak keluar

    BalasPadam
    Balasan
    1. itupun memang menangis tapi buat2 pujuk beli lego di mr diy kat tesco pula.

      Padam