Ahad, 10 Ogos 2014

Deko Kain Renda

Apabila kerap melihat hiasan daripada kain berenda di fb,mata pula mula terpikat.Geram saja lihat gambar deko kain berenda di rumah hijau yang diambil daripada fb ni.Macam tak sabar saja nak terjah ke Nagoya,Kamdar atau Daiso untuk mencari kain renda sebagai langsir dan alas pinggan dalam almari.Kain yang ada di Kedai 2 Ringgit tak menarik.Kalaulah warna hijau,lagilah cantik.Warna putih ni tak berapa nak suka sangat tapi kalau dah warna itu saja yang ada,terpaksalah.Jom kita jamu mata dengan hiasan kain berenda ni.Semua diambil daripada google...












6 ulasan:

  1. cantiknya & kemas ajer..sejuk mata memandang...bilalanak dpt rumah mcm ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang cantik...rumah mcm ni memang kena tuan rumah yg sangat berdisiplin...nampak gayanya kena tunggu anak2 jadi remaja dululah br dapat rmh mcm ni...apa2 pun bsyukur dengan rumah tempat kita bteduh...

      Padam
  2. kain renda pon ngah trend sekarang kan.. memang cantik kalau pandai kene gaya nya... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah....sy yang tak minat pun dah jadi minat bila tengok cantik...

      Padam
  3. saya pun tgh menggila dengan kain renda ni. ada beli dengan kakak di FB... plan nak jadikan 1 bilik dengan tema renda situ-sana-sinun... ehehhe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah seronoknya..saya selalu beli on line walaupun kerap tak puas hati tapi suka je membeli-belah alam maya ni sebab tak perlu nak keluar...

      Padam