Jumaat, 1 Ogos 2014

Susun Pakaian Di Dalam Beg




Pertama kali susun baju di dalam beg dengan  menegak memang banyak kebaikannya:
1. Beg jadi kempis saja sedangkan sebelum ni kembung semacam saja
2.Banyak pakaian boleh dimasukkan hingga pampes Akmal pun boleh disimpan dalam beg
3.Senang untuk mencari dan mengambil baju
4. Pakaian tidak bersepah dan tidak perlu nak mengemas beg lagi apabila nak balik dari kampung.Kebiasaannya saya akan mengambil masa lagi untuk mengemas beg sebelum balik.

4 ulasan:

  1. x pernah cuba susun baju dlm beg mcm ni...
    mcm nak cuba jer..

    http://mayanorhawati.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang ni ramai juga yg susun baju macam ni di rumah.saya tak sbb semua baju gantung saja, sebab tu cuba masa nak balik kampung...sukalah simpan baju macam ni..

      Padam
  2. tak pernah pulak terfikir nak susun macam ni. senang nak cari ye.. lain kali boleh lah cuba cara ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekarang dah ramai yang susun baju macam ni...tudung pun senang dicari jika susun macam ni...

      Padam