Ahad, 1 Februari 2015

Susun Atur Bilik Kerja

sebelum ni..

Bilik bawah merupakan bilik tetamu dan bilik kerja saya.Di situlah juga saya bersiap-siap untuk ke sekolah.Bilik tu juga tempat solat.Malah,boleh dikatakan bilik bawah merupakan bilik pertama saya.Kebanyakan baju harian saya letak di bilik ni kerana malas nak memanjat tangga untuk mencari baju apabila balik dari sekolah.Saya hanya tidur di bilik atas.Makanya,bilik ni agak susah nak lihat berada dalam keadaan kemas dan teratur.Bilik ni agak besar sikit berbanding bilik kedua dan ketiga.Perabot yang mesti ada dalam bilik ni ialah meja tulis,katil,almari dan tempat simpan baju anak.
Agak sukar untuk mencari kesesuaian untuk meletak meja kerja.Masa kabinet dapur dipasang,saya meminta satu rak buku dipasang di dinding dalam bilik bawah ni.Tanpa melihat tempat suisnya,rak buku tersebut dah tersalah pasang di dinding yang tak ada tempat suisnya.Makanya,terpaksalah sambung wayar pula.Berseliratlah pula wayar.

Susun atur selepas 

ada 5 beg yang selalu digilirkan untuk dibawa ke sekolah.sekarang bawa beg oren tu.berat sangat dah,kena tengok barang-barang yang dibawa tu

rak buku.masih dalam proses untuk menyimpan buku-buku dan barang-barang yang penting saja disimpan dalam rak ni.alat kawalan jauh kipas digantung di situ kerana tempat letaknya memang tak ada.kalau tak digantung di situ,memang akan hilang...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan