Rabu, 22 Oktober 2014

Blog Cilik

http://namakucell.blogspot.com/

Masa ke Pasar Kemboja semalam,saya ada membeli petai.Suka sangat petai jeruk,maka nak mencari cara menjeruknya.Dapatlah blog di atas.Bila membaca blog ni,saya terbayangkan empunya blog ni seorang guru sekolah rendah tapi bila membaca tajuk Bekal ke sekolah,terfikir pula mengapalah maknya pula yang buat bekal untuknya?Belek lagi cerita-cerita lain.Rupa-rupanya empunya blog ni baru tahun 6.Memang sangat kagum.
Melihat jumlah catatannya,sudah dua ratus lebih catatannya dan kebanyakan catatannya bukan cerita kosong.Bahasanya  agak o.k sedangkan dia baru lepas UPSR.Saya memang tak minat membaca blog yang ditulis bahasa pasar keseluruhannya.
Kagum dengan blog ni,saya dah buat pautan di blog saya dengan nama Blog Cilik.Sebenarnya sekarang ni sedang membuang blog yang dah lama bersawang kerana tidak memotivasikan saya untuk berblog.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan