Rabu, 22 Oktober 2014

Menanda Kertas Peperiksaan...

sumber:google.PT3 tak ada soalan objektif.Semuanya berbentuk struktur atau esei.

Dari dalam bilik ke ruang dapur.Kemudian,beralih ke ruang menonton dan tamu.Masih lagi diganggu Akmal yang nak menulis juga.Makanya,terpaksalah saya naik ke ruang menonton di tingkat atas.Jenuh bertukar tempat semata-mata nak menyiapkan penandaan BM PT3 kelas 3A1.Kelas pandai,memang pelajar menjawab dengan baik.Malam tadi,selesailah menanda untuk satu kelas.Tinggal satu kelas lagi.Itupun 20% lagi.Mesti disiapkan sebelum Isnin kerana hari Selasa kertas Sejarah 2 tingkatan 4 pula akan menyusul.Dua kelas lagi kerja menanti...
Jika ditanya,nak menanda kertas SPM?Awal-awal lagi saya dah geleng kepala kerana saya bukannya jenis yang boleh fokus dengan kerja berjam-jam.Saya hanya hadkan satu jam sahaja sekali menanda kertas.Bila dah bosan,saya perlu buat perkara lain dan menyambung semula kemudiannya.


1 ulasan:

  1. menanda kertas memang memerlukan fokus dan kesabaran

    BalasPadam