Isnin, 29 Disember 2014

Jam Tangan di Lazada

Jam hitam ni saya beli di Tesco pada bulan September dulu berharga RM 125 setelah dapat diskaun 20%.

Gara-gara kakak minta carikannya peralatan elektrik yang ada jualan murah di Lazada,saya mulalah masuk ke web Lazada,padahal sebelum ni tak pula berminat nak membelek-belek barang di Lazada.Bermula dari hari tersebut,mulalah iklan Lazada terpampang depan mata macam mempelawa saya untuk membeli-belah pula.Kemudian,ternampaklah jam jenama Casio seperti jam yang baru dibeli di Tesco baru-baru ni.Mulalah gatal tangan nak mencari jam yang murah di Lazada.Jumpalah dengan jam yang hilang tempoh hari tapi dah dijumpai selepas saya membeli yang baru pada hari yang sama.Nak buat macam mana,tak ada rezeki.Bagi orang macam saya yang bukannya mengejar jenama sangat bolehlah beli di Lazada.Yang mahal pun ada...

Nota kaki:baru perasan di Saujana Utama juga ada menjual jam sebegini.Dah bertahun-tahun saya membeli jam di Setia Alam ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan