Selasa, 2 Disember 2014

Rumah Terbalik di Melaka

Seronok juga ni kalau dapat ke sini pada musim cuti sekolah ni.Bila dah banyak haiwan peliharaan,nak berjalan-jalan pun tak senang.Dulu,susah nak jalan-jalan kerana banyak pokok yang ditanam.Tinggal lama sikit,pokok akan layu.Sekarang banyak kucing pula.Tinggal rumah lama-lama,tak ada orang nak uruskan.Nak buang tahinya tu yang masalahnya.Biasanya,minta pengawal keselamatan perumahan saja yang beri makan kucing-kucing tu bila balik raya.Nasib badanlah...



4 ulasan:

  1. macam best je kan?
    kalau bawak anak2 musim cuti sekolah ni,mesti diorg suka...

    jom follow blog saya
    ww.mayanorhawati.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasa memang best sebab sini boleh ambil gambar,kalau yang di Sabah tu tak boleh bergambar dalam rumah...kena cari masa juga ni untuk pergi...

      Padam
  2. Balasan
    1. Baru lagi..masa cuti sekolah baru-baru ni

      Padam